organ manusia di jual



Anda kuat makan? Nafsu anda membuak-buak? Cuba makan yang ini.. hehehe... Foto diatas ni adalah antara si penjual dan produknya.. Entry ni aku tak tau nak klasifikasikan sebagai tatapan umum atau terlalu ganas..Aku rasa ada antara korang yang dah tau or tengok gambar-gambar ni.. Rasanya dah lama.. Tapi aku rasa ringan tulang nak berkongsi sama dengan pembaca blog ni bagi mereka yang belum tahu... Jangan bimbang dan jangan risau... Sebenarnya apa yang korang tengok kat atas ni hanya sebuku roti yang diberi sentuhan artistik oleh Kittiwat Unarrom, Master dalam bidang seni di Thailand... Jom saksikan lebih gambar bila anda klik "Entry Penuh" !

0 Tinggalkan Komen Anda Di Sini.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2010 CeCiTeR | Blogger.com